Frukost på Greasy Spoon

Frukost! Sen blev det chiapudding/ pannkakor på det. 

Min frukostdate <3

Förra måndagen var en bra måndag, var helt ledig och inledde morgonen med att äta frukost med Hanna på Greasy Spoon! Vi beställde varsinn portion av Two Eggs on Toast sen lyxade vi till med en delad portion pannkisar och chia pudding. Hanna kan ju va den mysigaste! Vi pratade om jobb för Hanna stod i valet och kvalet mellan två jobb, så vi pratade löner och hur svårt det känns att löneförhandla när man är
i den här åldern och med såna här enkla jobb. Efter att vi suttit där längre än alla andra så betalade vi för oss och promenerade bort till Slussen för att kramas hejdå och åka åt varsitt håll.

Söta syssling <3

Elin satt och skickade meddelanden till sin kille i USA. 

Då åkte jag hem och ställde mig för att diska och städa lite. Efter ett tag fick jag ett sms från Elin som jag skulle träffa för att fika eftersom att hon skulle åka till USA dagen efter. Istället för att gå ut på stan och köpa dyrt fika så möttes vi nere vid Urban Deli där vi köpte med oss kaffe och bullar som vi sen tog med oss upp till min lägenhet för att göra eget fika. Efter ett tag så kom även Ellen och sen satt vi där och fikade, pratade och myste i ett par timmar. När Elin skulle möta upp Isabel och Ellen skulle hem och laga mat så kramades vi och sa hejdå för den här gången.  
2015, min vardag | |
Upp