Trött kväll med trött sällskap

Efter att Lisa och jag sagt hejdå till Josse satt vi kvar på Brioche en kort stund till och väntade på att min pappa skulle komma till Alviks torg så att vi kunde handla middag. Lisa hängde med och handlade för att kunna få skjuts hem till Bromma sen. Pappa och jag handlade ingredienser till en fisk och skaldjurspasta, Lisa handlade godis och vi sprang även in i Elin som handlade middagsingredienser. Väl hemma så lagade jag middag medan pappa var ute med Doris, sen åt vi middag medan vi diskuterade huruvida vi faktiskt ska skaffa en till hund och var min familj kommer flytta så snart Christina gått ut gymnasiet (jag röstar Lissabon)! 


Efter att jag ätit middag med pappa så promenerade jag den relativt korta sträckan hem till Ellen där hon redan hängde med Elin och Isabel. De hade köpt en flaska bubbel och ville ha en najs bubblig kväll men Ellen, Elin och jag var fortfarande helt slut efter våran alldeles för vilda onsdag. Så vi satt/hängde mest i soffan och pratade i ett par timmar. Danne kom även förbi i en timme och försökte tagga till oss men energinivån var så låg att vi alla tog spårvagnen hem halv tolv. 
2015, min vardag | |
Upp