Täby Centrum

I fredags för precis en vecka sen hade jag min enda lediga dag den veckan. Skulle ha klippt mig och köpt Håkanbiljetter den morgonen men jag försov mig så jag missade klipptiden och alla Håkanbiljetter såldes såklart slut igen. Så jag somnade om och vaknade någon timme senare för att åka direkt till Täby Centrum med Jesper istället. Min mobil hade tappat touchen i delar av skärmen så jag skulle till Apples butik för att laga den hos deras Genius Bar. Hade inte varit i Täby C sen jag gick i sexan så det hade minst sagt skett stora förändringar, måste säga att jag älskade hur det har blivit. Det påminde om Westfield i Shepherds Bush i London. Man kan gå omkring där i timmar utan att ha en aning om vad klockan är för det kommer inte in något naturligt ljus 💖 Sen spelade de lounchmusik i princip överallt och det fanns en del där man bara kunde sitta och vila bredvid ett stort piano. Det är så najs att vi äntligen börjar få lite satsigare gallerior i Sverige! Längtar tills jag ska besöka Mall of Scandinavia! Den största highlighten var såklart Apples egna butik, gick omkring och pillade på alla leksaker medan jag köade för att få lämna in min mobil på lagning och sen fixade de den utan kostnad 🙏🏻 Eftersom jag lämnade in min mobil på lagning kunde jag dock inte ta några bilder, men här är ett gäng bilder från google: 

Gallerians reception där man kunde fixa med parkerking // Loungen där man kunde hänga. 

Det fanns sittplatser och laddningsstationer lite överallt utmes gallerian.

The Mothership <3 
2015, min vardag | |
Upp