Greasy Spoon (aka farväl 3/5)

Bästa Greasy Spoon.
 
Smashed Avocado on Toast!
 
Mick och Elin var såklart också tvungna att fota sin mat.
 
Hungriga kompisar som vill äta.
 
Dagarna efter popa var jag mest hemma och såg på serier med Jesper eller på jobbet. På tisdagen däremot träffade jag Mikaela och Elin för att äta frukost på Greasy Spoon, som en sista måltid innan de åkte iväg till Asien! Jag hoppade på deras tunnelbana i Hötorget och sen promenerade vi tillsammans till GS. Det var första gången jag var där sen jag träffade hela personalen på Slakthuset så var lite obekväm och det kändes fett stelt (pga var fett full och vet inte vad för pinsamheter jag kan ha råkat säga) men jag gick in med huvudet högt och åt precis det jag alltid brukar äta, Macka med avokado, svamp och pocherat ägg. Efter att vi ätit upp och betalat gick vi på stan en stund, tjejerna köpte massa snus som de skulle ha med sig på sin resa och sen åkte vi vidare hem till mig så att jag kunde låna ut ett gäng böcker för tjejerna att ta med sig. Efter det sa vi hejdå och jag åkte iväg till jobbet. Efter ett pass där åkte jag hem till Mikaela för att hämta mitt vin från Elin och krama tjejerna hejdå en sista gång innan de åkte till Asien. 
2015, min vardag | |
Upp