Last day

Går knappt att ta en skarp bild på de här två för de skrattar alltid så <3
 
Himla söta ändå.
 
Cissis bf Max var lite bättre i sitt poseande.

Dagen innan jag åkte fick jag träffa två av mina favorittjejer en sista gång, som bonus fick jag även chansen att träffa Max, Cissis pojkvän, för första gången. Vi träffades på Phil's Burger vid stureplan för att äta burgare en sista gång, deras burgare är sjukt goda - måste tipsa!! Där satt vi sen i flera timmar och åt, pratade, skrattade så vi grät och hade det så sjukt mysigt. Det var riktigt jobbigt att till slut vara tvungna att gå därifrån utan att riktigt veta när vi skulle ses nästa gång.
 
Efter att vi sagt hejdå var det tillbaka till Luntis för ytterligare packande och häng med Jesper, vi skulle till Bromma för att äta middag samma kväll så vi försökte maxa våran tid tillsammans innan och efter. Vid sju hoppade vi på tunnelbanan och åkte hem till familjen, Christina hade valt middag och därför blev det såklart tacos. Vi åt middag, pratade högljutt och när vi alla ätit upp printade jag ut viktiga papper som jag skulle behöva under resan. När klockan började närma sig elva var vi tvungna att gå för Jesper skulle upp tidigt dagen efter för att plugga och jag behövde åka hem för att fortsätta packa. Jag sa hejdå till Doris och mina systrar för en tid framöver, sa vi ses imorgon till mina föräldrar och åkte därifrån tillsammans med Jesper. 
2016, min vardag | |
Upp