17 december

Har tusen saker att fixa innan jag åker till Nicaragua om en vecka så bloggandet blir ytterst sporadiskt och kommer i stora sjok, men så får det vara! Sitter just nu på tunnelbanan påväg till Svedmyra där Hanna ska hämta upp mig för att åka yill yasuragi och har därför lite tid över till att blogga! 












Den 17 december var det äntligen dags för mig och Jesper att ta oss till MoS för att se på Star Wars: The Force Awakens. Efter att ha krigat mig igenom ett pass på jobbet åkte jag hem, vi lagade en snabb (men god) middag och sen drog vi direkt till Solna. Älskar den nya biografen i MoS, man plockar på sig allt snacks man vill ha och lägger i kundkorgar som man sen betalar som i en vanlig kassa (sjukt smidigt för folk har redan bestämt sig när de kommer fram)! Sen satte vi oss ner i våra stolar och föberedde oss för årtiondets film (vill säga århundradets iom episkt med ny star wars men hallå det är bara 2015). Filmen var såå bra! De återanvänder delar av storyn från tidigare filmer vilket är lite tråkigt, men blandningen av nya och gamla (!!!) karaktärer kombinerat med mycket spännande story gjorde det till en väldigt bra film. En annan väldigt mysig sak var att publiken bestod av folk av alla olika åldrar. 50+ till tonåringar, så himla kul med en film som brings people together (<- delar av storheten med att Star Wars kommer tillbaka år 2015)! 

2015, min vardag | |
Upp