18 December

Ellen bland alla julklappar jag höll på att slå in.


Fick låna Ellens jacka och tyckte jag såg ut lite som Macklemore.

Den artonde december var jag helt ledig, det var fredag och Hanna fyllde år - tre väldigt bra saker på en dag!! Så jag tog tillfället i akt och mötte upp Anki för att köpa lite julklappar. När hon blev klar åkte hon hem och jag mötte upp både Ellen och Mikaela för att köpa de sista julklapparna för året!! När vi var klara på stan gick vi hem till mig för att laga mat och dricka vin. Vi blev kvar hos mig i flera timmar och dansade, förade och skrattade en massa. Så småningom åkte Ellen hem och då åkte Mikaela och jag till Dovas där Jesper, Linh, Vera, Alfred, Jonis, Edvin och Siri redan var. Vi hängde med de till stängning sen gjorde Mikaela och jag sällskap hem med Affe.
2015, min vardag | |
Upp