(20, 21, 22) 23 december

Söndagen 20/12 jobbade jag och efter det var det middag i Bromma som gällde! Hängde även hemma hos Josse och Lollos familj en stund där de förberedde middag och jag kramades med min andra familj. 

På måndagen den 21/12 efter jobbet så mötte jag upp Anton, vi lagade middag och åt goda efterrätter samtidigt som vi kollade på vad fan jag ska plugga i höst. Känner att det är dags att jag tar tag i det hela men jag har ingen aning om vad jag ska plugga eller bli. Sen åkte han hem och vi sågs inte mer under hans vistelse här, men vi ses om bara några veckor i USA!

22/12 var en tisdag och jag jobbade igen. Efter det hängde jag med Jesper och sov ihop.

Åt macka, yoghurt och julmust till frukost. 

Hejhej.

Cuties<3

Mina gäris!!

Dagen innan julafton hade jag en viktig och storslagen date! Cissi, Josse, Lisa och jag hade inte träffats alla tre på två och ett halvt år, helt sjukt ju! På julddagen var det äntligen dags så vi sågs på Kaffeverket för en frukost/lunch innan jag åkte till jobbet. Där satt vi sen och pratade om hur Cissi haft det i Singapore, om hur Josse haft det i Lyon, om hur Lisa har det på Handels och vad fan jag ska göra med mitt liv. Älskar de här tjejerna så, det är alltid lika mysigt när vi ses även om det sker väldigt sällan!
2015, min vardag | |
Upp