28 December



28 december sov jag bara två timmar för jag skulle upp tidigt och jobba, efter jobbet blev det heller inte mycket sömn för jag åkte direkt in för att möta upp Anna och käka lunch. Vi promenerade bort till K25 där hon köpte grekiskt och jag köpte vietnamesiskt! Sen satt vi och åt medans vi pratade om allt kul vi ska göra de kommande månaderna. Efter maten promenerade vi ner mot stureplan där hon gick in på & Other Stories för att kolla rean och jag smög in på ett Espresso House för att låna toaletten och ringa Matto över facebook för att planera våran resa (vilket uppenbarligen gick jättebra för nu sitter vi här mittemot varandra och funderar på vad vi ska göra idag. När vi var klara gick vi bort till ilcaffe för att fika och prata ännu mer innan vi sa hejdå för det här året. Då gick jag hem och lagade middag, såg på serier och mös med Jesper.
2015, min vardag | |
Upp