Brunch vid 15.00

Älskar brunch!!
 
<333333
 
Astrid var ~hemma~ över jul och nyår, under vilken tid vi lyckades träffas en gång. Vi träffades den första söndagen 2016 för att laga god mat och trots att vi inte träffades förrän 13 bestämde vi oss för att laga brunch. Tror helt ärligt inte att vi blev klara med maten förrän vid tre så det blev en sen men mycket god brunch bestående av amerikanska pannkakor, juice, te och bagels med diverse pålägg. Astrid är på min lista av topp 10 människor här i världen och det är alltid en sån bliss att träffa henne, vi snackar svengelska och pratar feminism, populärkultur och tatueringar som om det inte finns någon morgondag. Vi hängde i ett par timmar och efter att hon dragit hem gick jag och la mig i princip direkt för dagen efter skulle jag upp sjukt tidigt för att jobba mitt sista pass på TGR i Kista!
2016, min vardag | |
#1 - - Astrid:

Du är på min topp tio lista också <3333

Upp