Hejdå kista

 
Poseade halvnaket och coolt i min Carro keps från jobbet samma kväll som jag slutade. 
 
Den fjärde januari stog min klocka på 4.30, jag skulle upp äckligt tidigt för att ta mig ut till Kista innan 06 när vi började jobba med inventeringen. Det var min sista dag på jobbet och min sista dag med alla kollegor vilket var sjukt bittersweet, älskar alla mina kollegor men har jobbat för Tiger/TGR i över två år och känner mig rätt färdig med det. Så var där från 06-19 och räknade mig igenom hela butiken, det blev en lång dag men det var också otroligt mysigt att få tillbringa en hel dag med kollegorna helt utan kunder och distraktioner. Vi käkade lunch tillsammans vid ett på Sushi yama utanför gallerian och när vi var klara fick jag en flaska rosa bubbel från min chef (hon känner mig så väl <3). Ett himla fint avslut på en väldigt fin tid i Kista. 
2016, min vardag | |
Upp