Hejdå TGR

Dagarna mellan inventeringarna tog jag det väldigt lugnt, jag hängde mest med Jesper och vi såg mycket på serier, åt god mat, mös och sen gick vi även på bio för att se Hateful Eight i 70mm panorama bild! Det var sjukt coolt och om filmen fortfarande hade visats i det formatet hade jag rekomenderat alla att se den på det viset, nu får jag bara rekomendera att alla ser filmen. 
 
 
7 januari var det återigen dags för invetering, den här gången åkte jag och några kollegor från Kista ut till Sollentuna för att hjälpa till med deras inventering. Det var den smidigaste inventering jag någonsin varit med om! Vi var sjukt många så det gick väldigt fort att inventera butiken, sen hade personalen förinventerat hela lagret så det tog inte mer än en timme att räkna hela lagret! Vid 12 käkade vi lunch och efter det sa jag hejdå till TGR för den här gången.
2016, min vardag | |
Upp