Yaaaaaasuragi

Två babeiga bruds på yasuragi!
 
Sthlms bästa babe!!
 
Embraceade min kropp och posade för bilder i bara baddräkt där man inte kan gömma sig bakom massor av lager och fladder.
 
OBS POJKAR, hon är singel 😏
 
Filosoferade..
 
Var så sjukt nice med temperatursskillnaderna mellan de varma källorna och vintern utanför.
 
Hänger lite.
 
Skamlöst poseande.
 
Selfiequeen!

Den sista veckan i Sthlm försökte jag träffa så många friends som möjligt innan jag skulle åka, en av kompisarna jag ville träffa var Hanna. Hanna och jag hade efter mycket om och men kommit fram till att ge varandra ett besök på Yasuragi i födelsedagspresent. Så ett par timmar efter att jag inventerat skiten ur Sollentuna åkte jag till Svedmyra där hon hämtade mig med bilen och så cruisade vi ut till Hasseludden. Väl där så gjorde vi allt det man ska göra när man är på spa; tvagade oss, njöt i de varma källorna, skvallrade, åt goda rawfoodbitar, relaxade och hade det så sjukt soft. Efter fem timmar var våra fingrar som russin och våra magar alldeles tomma, så vi bytte om till vanliga kläder och åkte bil tillbaka mot stan - men inte utan att stanna på donken för att köpa varsinn wrap i deras drive through. Sen körde Hanna mig hem och vi kramades hejdå för ett par månader riktigt hårt <3
2016, min vardag | |
Upp